Isnin, 11 September 2017

🎋Lotus & Bamboo Body Set🎍




Lotus & Bamboo Loofah Body Cleanser 

Hi
Apa yang best sangat ttg Loofah Body Cleanser ni😍😍!

🍃Badan rasa fresh sepanjang hari sbb dia kaya dgn antioxidant-rich extracts of bunga markissa n lotus biru yg exotic,yang membantu meneutralkan kesan-kesan negatif akibat radikal bebas.

🍃Lagi2 if uols jenis yg cepat berpeluh or badan cepat berbau, mandi guna ni setiap hari akan bantu utk control bau peluh tu!

🍃Loofah Body Cleanser ni sesuai untuk kegunaan harian. Antara bahan yg diadun sekali dalam formula Loofah ni adalah adunan botani penghalus kulit seperti serat loofah, serbuk buluh dengan khasiat mineral dan biji kiwi untuk mengaktif dan menyegarkan kulit!

Teksturnya seperti scrub.. Memang best sangt.. Berbau segar


📚*Note:Lotus & Bamboo Loofah Body Cleanser dirumus dengan serat loofah asli untuk menanggalkan kotoran pada kulit dan mengembalikan seri semula jadi kulit anda. Kompleks pengelupasan ini sangat lembut untuk kegunaan harian bagi menyerlahkan kehalusan dan kesegaran kulit!*


Lotus & Bamboo Nourishing Body Lotion 


Yang Menarik Tentang Nourishing Body Lotion Pulak

🍀Losyen Penyubur Badan Lotus & Bamboo ialah suatu keistimewaan yang menyegarkan dan memberi khasiat.

🍀Losyen ringan ini dirumus dengan minyak bunga matahari yang merapi, sejenis pelembut kulit semulajadi yang kaya dengan nutrien perlu yang diperlukan kulit anda.
Formula sederhana yang nyaman, melembapkan ini mengandungi vitamin E, sejenis antioksidan kuat yang dikenal pasti dapat melindungi kulit daripada kerosakan radikal bebas yang akhirnya akan menjejaskan sistem pertahanan semulajadi kulit.

🍀 letup-letup, penuh dengan antioksidan pelindung, & ekstrak teratai biru, daripada bunga eksotiknya yang melindungi kulit daripada stres perskitaran & menjadikannay berasa disuburkan serta berasa nyaman.

Lotus & Bamboo Deo Body Spritzer 

Deo Body Spritzer Best Sebab


🎋Menyegarkan & menyahbau kulit pada siang/ malam.

🎋Formula yang menyegarkan ini mengandungi ekstrak teratai biru & letup-letup yang kaya dengan antioksidan untuk melawan kerosakan radikal bebas.

🎋Kompleks yang inovatif ini cukup ringan untuk dipakai beberapa kali sehari.


"Paling best bila pakai sekali dgn Lotus & Bamboo Deo Body Spritzer dan Lotus & Bamboo Body Lotion ! Jgn xtau dia ni 3 beradik hehehe😍!"




Nak try set KULIT HALUS ni?? Jom pm kami😘!
011-18951087
🌼 Emylea 🌼
Independent Beauty Consultant

Tiada ulasan:

Catat Ulasan