Isnin, 11 September 2017

Eye Makeup Remover from Marykay



*Eye Makeup Remover from Marykay*😍!



Hampir kesemua makeup remover adalah berasaskan minyak (oil based). Maka ia akan menyebabkan kulit lagi berminyak. Jika yang berasakan air (water based), jenis ini agak susah nak tanggalkan makeup. Tu yang siap tenyeh tenyeh sampai merah merah muka hihi

Tetapi... Mary Kay Oil Free Eye Makeup Remover seperti dalam gambar ada dua lapisan. Lapisan atas adalah ekstrak Demeticon. Lapisan bawah adalah air (water). Kenapa ada dua lapisan?
Lapisan ekstrak Demeticon adalah untuk buang makeup yang kalis air (waterproof) manakala lapisan air adalah untuk tanggalkan makeup yang tidak kalis air (non waterproof)

Apa yang BEST sangat Mary Kay makeup remover ni?

Sebabnya ianya ada extract Demeticon yang fungsinya untuk menenangkan kawasan sensitif area mata, lebih lebih lagi  untuk orang yang ada kulit sensitif dimana kebiasaannya kawasan mata cepat merah. Jadi, bila ada extrak demoticon ni sangat baguss utk redakan redness. Juga untuk anti aging! Dia akan bantu firmkan dan anjalkan kulit. Sebab tu orang yang tak pakai makeup pun digalakkan pakai oil free eye makeup remover ni untuk cuci mata n bibir 😘

**Cara nak pakai MaryKay Makeup Remover ini, pastikan anda goncang untuk pastikan ekstrak Demeticon dengan air menjadi sekata, letakkn atas facial cotton, and terus wipe area mata & bibir. Slowly pn dah tanggal Habis tau😉!

Berminat untuk cuba atau untuk sembang-sembanh psal penjagaan kulit boleh wassap
011-18951087
🌼 Emylea 🌼
Independent Beauty Consultant

#marykay #oilfreeeyemakeupremovermarykay

Tiada ulasan:

Catat Ulasan